Subject: Kooskõlastamine - projekti laienemine
From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 18:43:32 +0200

Tere

Vastavalt Eesti Lairiba Arenduse SA tellimusele koostab AS Connecto Eesti
„ELA515 Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Laiuse alevik JPV“  tööprojekti.

Antud projektile oli varasemalt kooskõlastus antud (nr 7.1-2/25/1447-3),
kuid olukordadest tingituna projektala laienes. Toon kohe siin välja
kohad, mis laienesid.

1.	Lisandus kinnine läbiminek riigiteel 14135 Laiuse-Kuremaa tee km
0.71 ja 14145 Laiuse-Kuremaa tee km 13.53.

2.	Lisandus sidekaabli kulgemine riigiteel 14135 Laiuse-Kuremaa.
Varasemalt oli kulgemise kilomeetrid 1.55 – 1.69, aga nüüd uues versioonis
km 1.55 – 1.74.

Palume Transpordiameti kooskõlastust, sellele laienenud alale.

Manuses projekti failid.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

kõrgepingeliinide osakond

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5330 5761

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.